Budějovice 2028
Vizuální identita kandidatury na Evropské hlavní město kultury. Návrh, který se umístil na 3. místě v soutěži na vizuální identitu kandidatury města České Budějovice na titul Evropské hlavní město kultury 2028.
Kategorie
Branding
Doba
4 týdny
Realizováno
2024
Budějovice 2028
Vizuální identita kandidatury na Evropské hlavní město kultury. Návrh, který se umístil na 3. místě v soutěži na vizuální identitu kandidatury města České Budějovice na titul Evropské hlavní město kultury 2028.
Kategorie
Branding
Doba
4 týdny
Realizováno
2024


Vizuální styl vychází z jednoduché, silné symboliky a dominantní červené plochy, která nese jasné sdělení a okamžitě přitahuje pozornost.
Hlavním inspiračním zdrojem byla Černá věž – nejvyšší bod města, symbol rozhledu a klidu. Z její půdorysné perspektivy vznikl centrální prvek – logo-symbol, který reprezentuje otevřenost, nové horizonty a evropský přesah celé kandidatury.
Celý vizuální jazyk je postaven na přímé a čitelné formě bez zbytečné dekorace, s důrazem na srozumitelnost, funkčnost a sílu sdělení.






